Qadin.NET / İman edən alimlər-5

İman edən alimlər-5

 Semyuel Morze (1791-1872) 

Sem­yu­el Mor­ze bə­şər ta­ri­xin­də ol­duq­ca va­cib mə­sə­lə olan te­leq­ra­fı kəşf et­miş bö­yük alim­dir. Ame­ri­ka­da o, həm­çi­nin ilk fo­to­ka­me­ra­nı ha­zır­la­yıb. Sem­yu­el Mor­ze kai­na­tı mü­əy­yən bir məq­səd üçün xəlq edən Ya­ra­da­nın möv­cud­lu­ğu­na ina­nır­dı. Onun fik­rin­cə, mad­di və mə­nə­vi aləm bir-bi­ri­nə har­mo­nik tə­sir gös­tə­rir. Sem­yu­el Mor­ze ya­zır­dı: "Mə­nim bil­gi­lə­rim ço­xal­dıq­ca di­ni mən­bə­lə­rin pos­tu­lat­la­rı ay­dın­la­şır. Allahın bö­yük­lü­yü ol­duq­ca ay­dın dərk edi­lir. Gə­lə­cək se­vinc və ümid­lə nur­la­nır".

Cozef Henri (1797-1878) 

Gör­kəm­li Ame­ri­ka fi­zi­ki və din­dar alim Co­zef Hen­ri Prins­ton Uni­ver­si­te­ti­nin pro­fes­so­ru idi. Co­zef Hen­ri qal­va­no­metr və elek­tro­maq­nit mo­tor icad et­di. O, öz təd­qi­qat və mü­şa­hi­də­lə­ri­ni apa­rar­kən Allaha dua və səc­də et­mək üçün müt­ləq vaxt ta­pır­dı.

Lui Aqassis (1807-1873) 

 

Ge­niş ya­yıl­mış fik­rə gö­rə, Ame­ri­ka­nın da­hi bio­lo­qu olan Lui Aqas­sis tə­ka­mül nə­zə­riy­yə­si­nə qar­şı öz kəs­kin çı­xış­la­rı ilə ta­nı­nır­dı.
Lui Aqas­sis ya­ra­dı­lı­şı rədd edən nə­zə­riy­yə­lə­ri qə­bul et­mir­di və tə­biə­tin hər as­pek­tin­də İla­hi pla­nın ol­du­ğu­nu dü­şü­nür­dü. Lui Aqas­sis de­yir­di:

"Za­ma­nın və mə­ka­nın vəh­də­ti tək­cə fik­rə yox, həm­çi­nin sə­bə­bə, gü­cə, bö­yük­lü­yə, ağı­la, gə­lə­cə­yi əv­vəl­cə­dən gör­mə­yə, hər şey haq­da bil­mə­yə və hər şe­yi gör­mə­yə işa­rə edir. Bir söz­lə, bü­tün bu key­fiy­yət­lər in­sa­nın səc­də et­mə­li və sev­mə­li ol­du­ğu Allahın möv­cud­lu­ğu­nu var gü­cü ilə bə­yan edir".

İman edən alimlər-5
Rudolf Virxov (1821-1902)

Ru­dolf Vir­xo­vun el­mə töh­fə­si, əsa­sən, dər­man­la­rı iş­lə­yib ha­zır­la­ma­sın­dan iba­rət­dir. Ru­dolf Vir­xov xəs­tə­lik­lə­rin sə­bə­bi­ni hü­cey­rə sə­viy­yə­sin­də öy­rə­nir­di. O, ilk də­fə ley­ke­mi­ya­nı təs­vir et­di. Bun­dan əla­və, o, an­tro­po­lo­ji və ar­xeo­lo­ji təd­qi­qat­lar­la məş­ğul olur­du. Ru­dolf Vir­xov Dar­vi­nin və Gek­ke­lin nə­zə­riy­yə­si­nə qar­şı çı­xış edən ən gör­kəm­li alim­lər­dən bi­ri idi. O, al­man mək­təb­lə­rin­də təd­ris olun­ma­ğa baş­la­nan tə­ka­mül nə­zə­riy­yə­sin­dən cə­sa­rət­lə im­ti­na edə­rək və el­min hü­dud­la­rı­nı aşa­raq hət­ta si­ya­si fəa­liy­yə­tə baş­la­mış­dı.

Qreqori Mendel (1822-1884)

 

Ge­ne­ti­ka­nın in­di "Men­del qa­nun­la­rı" ki­mi ta­nı­nan üç qa­nu­nu­nu kəşf et­miş gör­kəm­li alim ta­ri­xə ir­siy­yət prin­sip­lə­ri­ni şərh edən in­san ki­mi da­xil ol­du. Bu, tə­ka­mül nə­zə­riy­yə­si­nin tək­zib edil­mə­sin­də va­cib el­mi əsas­lar­dan bi­ri ol­du.

Öz kəşf­lə­rin­dən dar­vi­nizm­lə mü­ba­ri­zə­də is­ti­fa­də edən Qre­qo­ri Men­del gün­də­lik hə­ya­tın­da din­dar idi. O, Yer kü­rə­si­nin tə­sa­dü­fən ya­ran­ma­sı haq­da fik­ri in­kar edir­di. O, ina­nır­dı ki, hər şey, həm­çi­nin Yer ol­du­ğu ki­mi Al­lah tə­rə­fin­dən ya­ra­dı­lıb.

C.C.Tomson (1856-1940)
Elek­tro­nun möv­cud­lu­ğu­nu ilk də­fə (1897) mü­əy­yən edən C.C.Tom­son Kem­bric Uni­ver­si­te­ti­nin fi­zi­ka pro­fes­so­ru idi. Əsl mö­min olan Tom­son bə­yan edir­di ki, el­min nai­liy­yət­lə­ri Allahın var­lı­ğı­nı təs­diq­lə­yir:

"Elm qa­la­sı­nın qül­lə­si­nin ba­şın­dan bö­yük İla­hi əməl­lər gö­rü­nür".

 Cozef Klark Maksvell (1831-1879) 
Qı­sa ömür ya­şa­ma­sı­na bax­ma­ya­raq, Co­zef Klark Maks­vell el­mə mü­hüm bir töh­fə ver­di. Müa­sir fi­zi­ka­nın ba­ni­lə­rin­dən bi­ri he­sab edi­lən Co­zef Klark Maks­vell işıq­la elek­tri­kin bir-bi­rin­dən qar­şı­lıq­lı şə­kil­də ası­lı ol­du­ğu­nu gös­tər­di. İşıq, elek­trik və maq­ne­tizm ki­mi ha­di­sə­lə­ri bir-bi­ri­nə bağ­la­maq tən­li­yin bi­rin­də ona nə­sib ol­du.
Eyn­şteyn özü­nün nis­bi­lik nə­zə­riy­yə­si üzə­rin­də iş­lə­yər­kən bu ali­min tən­li­yin­dən is­ti­fa­də et­miş­di. 
O, Co­zef Klark Maks­vel­lin uğur­la­rı­nı Nyu­to­nun za­ma­nın­dan eti­ba­rən ən cə­sa­rət­li və uğur­lu sı­naq ki­mi qiy­mət­lən­dir­miş­di.
Co­zef Klark Maks­vell həm­çi­nin din­dar idi. Tə­ka­mül nə­zə­riy­yə­si­ni qə­bul et­mə­yən Co­zef Klark Maks­vell fran­sız ate­ist ali­mi Lap­la­sın məş­hur kos­mo­qo­nik hi­po­te­za­sı­na eti­ra­zı­nı bil­dir­di, həm­çi­nin Dar­vi­nin tə­rəf­da­rı olan tə­ka­mül­çü-fi­lo­sof Her­bert Spen­se­rə qar­şı kəs­kin tən­qid­lə çı­xış et­di.
Co­zef Klark Maks­vell öz mək­tub­la­rı­nın bi­rin­də de­yir­di ki, Allaha ina­nan alim öz təd­qi­qat­la­rı­nı di­nin xey­ri­nə apar­ma­lı­dır.
Rena
29 yanvar 2015
GO BACK